23 Nisan 2013 Salı

Bir kutu iki etkinlik

Montessori faaliyetlerinin vazgeçilmezi olan kutu oyunlarını bizde çok sevdik... Ecenaz'ın ayakkabılarından birinin kutusu bu iş için ideal oldu. Güzelce kapladım ve bir yüzüne büyüklü küçüklü bozuk paralar atabileceği delikler açtım...Arka yüzüne attıklarını geri alabilmesi için bir bölme... Kutunun üst kısmınada kart atabileceği bir delik... Ve çok sevdik... Saatlerce oynadık...
 
Önce bozuk paralarla çalıştık... Eline sayılı olarak verdiğim paraların akibetinden emin olarak devam ettik ikinci etkinliğimize...
 
 
Daha önceden hazırladığım renk kartlarını kullandık...Önüne 5 değişik kart dizdim ve içlerinden birinin ismini söyleyip kutuya atmasını istedim.. Kutudaki delik biraz sıkıntı yarattı ama anne desteği ile üstesinden geldik...

 
Oldukça faydalı bir etkinlik oldu. Böyle çok yönlü materyallere bayılıyorum :) Ve en kısa zamanda değişik çeşitlerini yapmaya kararlıyım....

1 yorum: