15 Eylül 2013 Pazar

Diş doktoru oldu benim kızım :)

Vücudumuz temamızın son günüydü bugün...
Ve işte son güne özel bir diş etkinliği.

Okul öncesi sitesinden aldığım bu resmi önce el işi kağıtlarını ufak ufak kopararak mozaik çalışması ile kapladık.
 



Anneee benim dişlerim burda baak demeyi unutmadık :) 





Yapıştırma işimiz bitince başladım hikayemizi anlatmaya... Bebeenin dişi acımıştı annecim dimi.. Naptılar onlar ? 

Dr a gittiler... Ne dedi dr? Dişlerini fırçala... Neden acır dişler? Ne yi çok yersen acır ? 

Ko (çikolata) oldu cevap :) 

Sonrasında ben çeşitleri çoğalttım dondurma , cips, kola ile.

Ecenaz da her çocuk gibi abur cubur buldumu affetmeyenlerden maalesef.

Siyah oyun hamuru ile çürük dişler yaptık.




Daha sonra hekim hanım canı yanmasın diye iğne yaptı dişlerimize :)



Sonra da maşa yardımı ile çürükleri temizledi minnoşum :) 



Gözlüğü ve steteskopu ile tam bir doktor havasına girdi fındığım :)



Ve çürükleri temizledikten sonra güzelce firçaladı dişleri. Tertemiz oldular böylece :)


Dr culuk oyununu çok sevdi kızım :) 3 tur daha çürümüş dişleri tedavi etti :) 
Çok yönlü bir etkinlik oldu bizim için. Aldığımız keyifte bonusu :)

Tüm bu çalışmaları yaparken bir de dilimizden düşürmediğimiz bir şarkı vardı elbet :) İşte o da burada :)

 

5 yorum:

  1. Nagihannnnn bayıldım bunaaaa maşallah ne kadar faydalı bir çalışma olmuş aferin kuzuma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım inan başlarken bu kadar fonksiyonel olacağını ben bile hayal edememiştim :)) Ecenazın ilgisini keşfettim sanırım sonunda :)))

      Sil
  2. Etkınlıgınıze bakarken Yusuf gordu agzı ılla bana da cıkar anne ben de boyamak ıstıyorum bu agzı dedı ama bır turlu bılgısayara normal boyutta kaydedemedım. hep kucuk resım olarak kaydoluyor. Nasıl cıkarabılırım bu resmı ya da okul oncesı sıtesınde tam lınkını verırmısınız belkı ordan pdf formatında ındırabılırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sıkıntı olmuyor ama hay Allah. Yazdırmayı denediniz mi? tekrardan yükleyeyim sizin için... okul öncesi sitesinden link vermeye çalışayım http://ul.to/1wajc6u4 burdan deneyin birde lütfen

      Sil