12 Eylül 2013 Perşembe

Sayı sıralamalı çocuk yapbozları

Sayı sıralama yapbozumuzu evde renkli yazıcımız olmadığından siyah beyaz olarak çıktı aldık.

Aslında bu etkinliği bugün  yapmayacaktım ama kızım formundaydı bugün.
Ben de hızını kesmeyeyim dedim :)))

Önce kızı yapmak istedi. Burada sayılar 11-20 arasında. 
Çıktımızı fon kartonuna yapıştırıp kestim. Daha sonra magnetledim.

Daha önce aldığımız magnetli tahtamızda çalıştık bu yapbozu :))  



Ecenaz saçlar ile başladı. Annecim senin gözlerin nerede? Boynun nerede? gibi yönlendirmelerde bulunarak doğru şekilde yapbozu yapmasına destek oldum.

Aslında sayıları tanıyan çocuklar için çok kolay bir çalışma olur.
Ama biz maalesef  bu konuda çok çok zayıfız... Tek bildiğimiz sayı 3 :))
 



Bu kız yapbozu da kesmedi bizim kızı... Anne erkek olanıda bapalım dedi. 
Onu da kartona yapıştırıp kalınlaştırarak kestim ama magnet yapıştırmadım. 

Acil olarak dükkan dükkan gezip reklam magnetlerinden toplamalıyım :))) 


 




Erkek çocuğuzuda 1-10 arası sayıların en azından aynı yönde olmasına dikkat ederek yapbozumuzu tamamladık. 

Bu aşamada Ecenaz hanım ben resim çekeyim anneeee diyerek telefona atladı yine :P 
 


Dikey yapbozlarda sıkıntı yaşayacağını düşündüğüm kızım beni yanılttı. Bundan sonra temasal yapbozlara da yer vereceğiz demektir bu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder