4 Eylül 2013 Çarşamba

Yumurta kutusundan tren

Bir program hazırlama konusunda sonunda gerçekçi bir adım atabildim.
Meraklı minik dergisinden ilham alarak Tren temasını işliyoruz bu hafta.

Nette bir araştırma yaptım elbet marifetli anneler bu konuda neler yapmış diye... Bebeğimin ilgi aalanları doğrultusunda her güne iki üç etkinlik planladım.
İşte bu plan doğrultusunda yaptığımız ilk etkinliğimiz: Yumurta kutusundan tren...
Uygulamayi Barış ın günlüğü blogunda keşfedip aynen uyguladık :) Annemize çok teşekkür ler :) Takibe devam ....

Ece kuş havasında değildi başlangıçta.  Bir ara boyama işine beni de dahil etti..

Hatta annem sen bap ben resim çekim dedi :)

Biraz çilek yeme molası verdik. Atletimizden görüldüğü üzere :))) 
 
Çok uzatmadan boyama faslını bitirdik.

Makas yayardımı ile açtığım deliklerden Ece kuzum şönili geçirdi.

Rahmetli isim trenimizin makina dairesini alıp en başa bağladım.
Ve şahane atma kullan trenimiz hazırdı :)

Bu aşamada biraz kaldık. Soframızın üzerinde biraz çuf çufladık :))

Daha sonra 2.etkinliğimize geçtik.

Değişik renkte ki 5 tane ponponu kesme şeker maşası ile vagonlarımıza yerleştirdik.

Ecenaz yerleştirirken bu anne, bu baba,bu abla gibi ilişkiler kurdu. Farkında olmadan bizim temayla alakalı etkinliklerimizden birine gönderme yapıyordu:) En kısa zamanda yaparız onu da inşallah :) 
 

Ponponları trene dizip gezdirdi Ecenaz .


Daha sonra yine maşa ile yolcuları indirdi trenden :))) 
Hatta birazda sinirlendik resimde görüldüğü üzere :)))



Ehhh sizinle mi uğraşcam deyip parmaklarla müdahele etti duruma :)))


Bir kaç tur daha aktarma yapıp oyununu bitirdi... Artık uyku vakti gelmişti...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder