30 Eylül 2013 Pazartesi

A harfini ponponlarla tamamlama

Bugünün ilk ve tek etkinliği A harfini tanımak adına yaptığımız bu etkinlik oldu.

Akşam misafirimiz olduğundan etkinlik uygulayamadık.


Nokta tamamlama işi pek sarmıyor bizim küçük hanımı..

 



Bitti anneee, şimdi napalım deyip bıraktı şu haliyle etkinliği... Ben o sırada annem bak At, Ayva,Anahtar,Araba derken bu harfi kullanıyoruz falan gibi kendi çapımda saçmalıyordum :)) Kızımda bilmiş bilmiş hıııı diyordu :))
 


Küçük hanıma hadi o zaman şimdide bu daireleri boya dedim. Azcıkta onlarla uğraştı ve sonra hadi anne neneme (bakıcımıza nene deriz) geç kalıyorum deyip hazırlanmaya koştu :)))


Bakalım yarın ne havada olacağız :)
 
 

2 yorum:

  1. Nagihan havalarında değillerse ne yapsak olmuyor ama şu pon ponlar iyiki var ben Balca'dan çok seviyorum pon pon etkinliklerini;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım kesinlikle haklısın :/ bildiklerini okuyor bu kuzular :)

      Sil