11 Eylül 2013 Çarşamba

El izlerinden yelpaze yapımı

Geceden hazırlığının bir kısmı tamamlanan bir etkinlikti yine bu... Nette ki bloglardan görüp beğenmiştim...

Babamızın ve benim el kalıplarını çıkarıp hazırlamıştım. Gündüzde Ecenaz ile Dila Ablasının el şablonlarını çıkardık.

Ellerine iki tane tahta çubuk verip boyamalarını istedim. 

Bizim şeker kızlar pembeyi seçtiler :)


 





Boyama faslı bitince Ecenaz bizim ellerimizi sıraladı ve kimlere ait olduğunu söyledi. 


 

Daha sonra yapıştırma işinde ben yardımcı oldum fıstıklara...

Japon yapıştırıcı ile ellerinin yanmasını istemedim...

Babasını pocaman (kocaman) elini gören Ecenaz keyiften dört köşe oldu :)



İşte Dila Ablamızın yelpazesi burada.... Hepsi aynı boyutta olunca pek bir serinletmedi bizi :)))




Ama Ece kuşun babasının kocaman elleriyle olan yelpazesi devam eden yaz günlerinde epey işe yarayacak doğrusu :))) Nasıl daha önce akıl edemedik biz bunu :))) 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder