7 Eylül 2013 Cumartesi

Dokun hisset tren çalışması

Günün ikinci çalışması olarak kızıma o uyurken dokun hisset treni hazırlıyordum ama şans eseri olarak fındığım uyandı ve hazırlık aşamasına da dahil oldu.

Çok ta iyi oldu :)))
 

Netten çıktı aldığım tren şablonunu boyayıp kartona yapıştırdım. Daha sonra peşine 5 tane vagon çizdim. Her vagonu ikiye ayırıp toplam 10 değişik malzeme yapıştırmayı planladım.

Dokularımızı oluşturacak malzemeler: Pamuk, çam kozalığı parçaları, mercimek, pirinç, folyo, naylon poşet, iplikten ponponlar, hasır, sünger (sonradan bulaşık teli ile değiştirdik) ve oluklu fon kartonu....




Yine yapıştırma konusunda sıkıntılar yaşadık... En kısa zamanda sıcak slikon makinası almalıyım... 
 Ve güzel bir yapıştırıcı... Pritt ve su bazlı yapıştırıcı yetersiz kalıyor.
 


Minnoşum birçok oyuncağı kendisi hazırladı. Folyoları koparışını seviyim senin :)))
 




Trenimize yakın plan yapaılım :))) 
 






Çalışmamız iyice kuruduktan sonra çift taraflı bant ile oyun odamızın duvarına yapıştırdık.

Üstüne de sabah yaptığımız aile treni çalışmamızı:)
 


Daha sonra kuzucum her vagonu tek tek inceledi... 
Pamuk yumuşacık annem dedi... Bende dedim peki kozalaklarda yumuşak mı?
Hayır anne, elim acıdı dedi :)) Batıyor bunlar dedi... (Tabi tercümeli olarak yazıyorum bunları , yoksa konuşmamız hala altyazısız zor anlaşılıyor ) 




Her vagona dokunduktan sonra üstteki çalışmamızı inceledi birazda. 
 

Zannımca güzel bir çalışma oldu... Hem de uzun soluklu... Gelir gider dokunuruz artık :P

2 yorum: