9 Eylül 2013 Pazartesi

Ay yıldız diş fırçası ile boyama

Dikkat bu bir itiraftı :
Hastalık nedeniyle perişan olan anne kolaya kaçıyor !!!
Temayı son dk da değiştirince hazırlıksız yakalandım doğrusu.
Onun için günü kurtaracak etkinlikler yaptık ;) 

Uzun zamandır aklımda olan bu boyama faaliyetini denedik.
Yine şablon kullanarak sınırlı boyama yaptık ama resimlerden de anlaşılacağı üzere kızım yine sınırlara sığmadı.

Bende müdahale etmedim zaten.
Ne renk ne alan sınırlaması yaptım. Nasılsa şablon hazırdı :)
Amacım şekillerden söz etmekti. Yıldız ve Hilal şeklini kızım çok net biliyor. Bu kez gece gündüz kavramına da gönderme yaptık. 
 Ve tabi bu aralar favorimiz olan "Ayı kim çaldı?" kitabımızı unutmamalıyız.
 





 
Serbest serbest çalışan kızıma yeni bir teknik öğreteyim dedi. 
Fırçaya darbeler vurarak desen çıkarma ...
Çok sevdi ama ben sevmedim nedense :P 

Fırçayı durdurak bilmeden sallamasından olabilir mi acaba :)))

Çalışmamızın son hali ise şu şekilde oldu :


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder