6 Eylül 2013 Cuma

Şekiller ile tren yapbozu

Tren temalı çalışmalara devam. . Bu kez yabancı bir siteden seçtiğim şekillerle tren oluşturmayı yaptık. 

Şablondan parçaları kestim ve her birini farklı renkte eva süngeri ile hazırladım. 

Benim çalışmamın bitmiş hali bu şekilde oldu :


Gelelim Kraliçemin çalışmasına.... 
İlk tur için şablon üzerinde yerini bulma çalışması yaptık.

Önce kırmızı gövde ve mavi üçgen dikkatini çekti fındık kurdumun :)

Sonrasında tekerlekleri yerleştirdi.


Yeşil dikdikdörtgeni dik konumlandırmayı mantığı almadı bir türlü.  Önce sarı kareyi yerleştirmek istedi. Onun üzerine yeşil gelince sarı görülmedi diye sinirlendi :) Aldı yeşili kenara fırlattı :)


Turuncu parçayı yerleştirdi .
Pembe üçgene de uyuz oldu :p Bir kapris  bir kapris :)))))

Sen öğret bana dedi, gösterdim.





Daha sonra parçaları yapıştırmak istedi.


 


Bu çalışmanın sonunu babası ile getirdiği için rrsimleyemedim.

Sevdiğimiz çalışmalardan biri oldu. Eserimizi sergi alanımıza astık :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder