12 Eylül 2013 Perşembe

Fil parmak kuklasi

Yusuf ve Yunus'un annesi  yeni keşfettiğim bu 
blogtan eğlenceli bir çalışma buldum temamızla ilgili :))) 

Parmak kukla... Kuklalarla oynamayı sevmeyen çocuk yoktur sanırım.

Benim kızım da onlardan... Bu Fil kukları görünce vurulmam bundan :)))

Çalışmamız için şu şekilde bir şablon hazırladım:




Daha sonra simli evalardan mavi ve kırmızı olanlarla fillerimizin kafalarını hazırladım. 
Biri kız biri erkek diye düşündük :)




Beyaz eva ile de kulakları yaptık.
Ve kızımın seçtiği gözleri nihayet almış bulunduğum sıcak silikon makinası ile yapıştırdım.
Son olarak ta burun kısımlarından parmaklarımızı çıkarabileceğimiz delikleri hazırladım.
Ve işte şirin şeyler karşınızda :))



Ecenaz ve babası uzun uzun oynadılar ... Babası ona Afrikada yaşadığını söyledi. Ecenaz'ın cevabı ise İskenderun oldu :)) Henüz ülkelerle ilgili bir çalışma yapmasakta kızımın Afrika'nın bir mekan olduğunu bilmesi hoşuma gitti:))




Çok keyifli bir çalışma oldu. Bundan sonra ki temalarımıza mümkün olduğunca kukla yapımı ekleyip kızımın hayal dünyasını geliştirip, dramalar yapmasına fırsat sunacağım inşallah:)))

6 yorum:

  1. Ellerınıze saglık cok guzel yapmısısınız. bızımkını begenmenıze de sevındım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok Teşekkür ederim :))) hem güzel yorumunuz için hem tekrardan etkinlik için :) sevgiler...

      Sil
  2. nagihancım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Beğenmene sevindim...

      Sil