14 Eylül 2013 Cumartesi

Duygularımızı eşleştirme

Dün gece kızımın huysuzluğu yüzünden hazırlayamadığım eşleştirme kapaklarımız sabah oynanmaya hazırdı.

Kullandığımız oyun hamuru kapaklarını saklamıştım. İlk olarak bu oyunda kullandık.

http://thefilesofmrse.com/archives/1434  adresinden indirdim bu çalışma sayfalarından küçük pullar elde ettim... 


Önlü arkalı olarak hazırladım...
8 kapak olduğundan 4 erli olarak çalıştık.


Ben çekcem resimleri inatlaşması yüzünden resimleyemedim... 


 



İçinde bilmediğimiz duygularda vardı. Anlatmaya çalıştım : bunun canı sıkılmış , anne oyun bapalım diyormuş gibi.... 


Günün devamında bol güneş, kum , deniz etkinliği vardı :)

Arkadaşı Selin Irmak ile denizde yürüyüşler yaptı kızım, parkta oynadı, kum oyunları... Güzel bir cumartesi oldu bizler için... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder