18 Eylül 2013 Çarşamba

Kıyafet resimleri ile giysilerimizi eşleştirme

 Bu oyun için ilk pişmalığımı söyleyim: Renkli çıktı kullanmalıydım ve uygun boyutta !!!!


Neyse nazar boncuğumuz olsun diyelim.

Netten toparladığım resimlere uygun olarak gerçek kıyafet ve aksesuarlarımızı getirdi Ece kraliçemin emrine :)


Kimi resimler net çıkmadığı için kızıma sıkıntı yaratsa da başarılı bir şekilde yaptı eşleştirmeleri. Cüzdan ve kemer onu en çok zorlayan şeyler oldu. 

 








Bu ise tamamen kendi özgün çalışması :)) Meraklı kuş takmış takıştırmış anneee koş resmimi çek diye beni çağıyor :)) Maaşallah benim fındığıma yaa :)) 




Sonrasında biraz giyinme çalışması yaptık tabi :) Bana giydirdi bazı şeyleri resimlerimizi çekti :)) Eğlenceli bir gece oldu bizim için...

Bu aralar Ecenaz'ın yoğun tv izleme isteğini söndürmeye çalışıyorum. Onun için ona boşluk vermeyim sıkılmasın derken ne kendime ne evime vakit ayırıyorum. Ama feda olsun kuzucuğuma :)) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder