7 Eylül 2013 Cumartesi

Su balonu ile hedef vurmaca

Bu su balonu işi sandığımdan zormuş... Aldığımız balonlarında azizliğinden olsa gerek hazırlık safhası biraz sıkıntılı geçti...

Allahtan Sünger Bob dergisinde verilen su balonu setini almışız. 
Onları da biraz fazla mı şişirdik ne :)))  

Amacım 10 tane balon hazırlayıp kızımın 1-5 arası rakamları eşleştirmesini sağlamaktı...

Ama balonun üzerine yazı yazmak kolay olmadı. Cd kalemi kullandık ama başarısız olunca vazgeçtim bu hevesimden...

Kızımın kahkahaları arasında toplamda 5 balonu zor bela hazırladım :(

 


Daha önce aldığımız ve havası sönmüş çilek balonumuzu hedef olarak balkon duvarına astık.
 


Başladık su toplarımzı atmaya... Atma konusunda da pek becerikli değildi Ece hanım ki bu oyun kas gelişimi için oldukça faydalı oldu. 
Sık sık tekrarlasak mı yoksa başıma bela mı alırım bilemedim doğrusu :)))
 

Attığımız balonlar bir türlü patlamadı...

Hedefi tutturuyorduk ama istediğimiz başarıyı alamadık. 
 

Ben bir tanesini bahçeye atarak patlattım :) Suyu az doldurduk sanırım. Öğrencilerimden bu işin sırlarını öğreneceğim en kısa zamanda :))

Ecenaz da bir tanesini yere atarak patlattı. Böyle olunca hedefimizi yere koyduk. 
1 tane daha patlatabildik.





Karnımız acıkmıştı... Kalan 2 topu kaldırdı Ecenaz annem sonra bapalım dedi. Tamam dedim ve yemeğimizi yemeye geçtik:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder