13 Eylül 2013 Cuma

İngilizce Şarkı Canlandırma - Family finger

Finger Family şarkısı bizim için vazgeçilmezlerden dir. Ecenaz bayıla bayıla izler, kendince eşlik eder.
 

Bugün kü el baskısı ile bu çalışmayı canlandıralım istedim. 

Netten bulduğum kukla sayfasını çıktı aldım. Resimleri boyadım . Hem Ecenaz'ın hem benim el baskılarımızdan iki kopya hazırladık. Şarkıyı birlikte söyleyebilelim diye.

Bebeğim resimleri parmaklara yapıştırdı.


Aslında daha sağlam olmaları için bir fon kartonuna ve çubuğa sabitlemeyi düşündüm ama aceleci kızım müsade etmedi.

Olsun bu haliyle de çok sevdik biz kendilerini :)) 

 


Kızımla beraber eşlik ettik şarkıya güzelce... 

Kuklaları indirmek isteyenler için orjinal resimide yükleyelim... Ve bir daha ki çalışmada buluşmak üzere... 
Özellikle bu İngilizce şarkı canlandırmaları konusunda fikirlere açık olduğumuzu da belirtelim :)))

 

3 yorum:

  1. bizde bayılırız bu şarkıya:)
    ne güzel olmuş elleriniz:)

    YanıtlaSil
  2. Bunu geçen yıl çok dinlerdik ara verdik ing dinlemeye başlayınca güzel fikir el kuklasın ;)

    YanıtlaSil