24 Mart 2014 Pazartesi

Mimlendim ve mimledim :)

Baharcığım canım arkadaşım şu yazımda beni mimleyerek blog hayatımda bir ilk yaşattı bana :)) 

Uzun zamandır bloga yazı yazma fırsatı bulamayan bana inşallah şans getirir bu yazı :) 

Hadi başlayalım :))

1) Neden bloğumun ismi "ecenazlabirömür" .... ?

Aslında çok basit bir açıklaması var: Kızım, Ecenazım, pamuk şekerim tüm dünyam... Ve Rabbim nasip ederse birlikte uzun sağlıklı mutlu bir ömür geçircez kızımla... Bu süreçte yaşadıklarımızı zayıf olan hafızam yüzünden unutursam korkusu ile buraya yazmaya karar verdim. Anılarımızı biriktiriyorum güzel yarınlar için :))

2) En vazgeçemediğim kitabım :

Günümüz yazarlarından Ahmet Ümit'in neredeyse tüm eserleri vazgeçilmezlerim arasında. Her kitabında beni şaşırtmayı başarıyor :) 

3) Kendimle ilgili 3 doğru 1 yalan :
- Çok titizimdir
- Bildiğimden şaşmam
- Kendime yoktan sorunlar yaratmaya bayılırım
- Deniz olmayan bir yerde yaşayamam

4) Hayat Felsefem : YA HEP YA HİÇ ...
İkili ilişkilerimde de yaptığım işlerde de malesef bu kural yakamı bırakmıyor... Kimi zaman olumsuz etkileri olsa da çoğunlukla kararlarım yanıltmaz beni... 

Acemice yazdım bakalım...Bir daha ki sefere daha tecrübeli olarak daha uzun paylaşımlarda bulunurum inşallah..

Gelelim mimlediklerime :
Yağmurum ve bal böceği Nehir
Gamzem ve Ali Denizim
Nurcancım ve oğluşu Mete
Nihal ve oğluşu Poyraz
Begümüm ve Atakan Paşa

 

 

 

4 yorum:

  1. yoktan sorun çıkarmak haaa haaa: ))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım rahat batarda diyebiliriz :)))

      Sil
    2. rahat batma konusunda bence çocuğumu nasıl daha iyi yetiştirebilirim yada hayatı nasıl daha kaliteli yapabilirim telaşı bence

      Sil