18 Ekim 2013 Cuma

Kristal cam süsleme

Babamızın görür görmez atladığı "etkinlik yaparsınız alalım mı ? " dediği kristal cam süsleme etkinliğimizi yaptık bugün.

Ecenaz dan çok ben yaptım desek doğru olur... O boncukları dağıtma ve oynama kısmıyla daha çok ilgilendi.

Böyle detaylı, sabır isteyen işler benim kıza göre değil :))

Zaten paketin üzerinde +5 yaş ibaresi vardı :)) Demek ki dikkate almalıymışız :)) 

 
 






Ara ara kuzucuğumun eşlik ettiği, kah uhu sürdüğü kah boncuk yapıştırdığı etkinliğimizin bitmiş hali böyle oldu. Camımıza astık ve kızımın deyimi ile "pırıl pırıl paylıyor " :))) 

 

8 yorum:

  1. bayıldım bende oynamak istiyorum nerden canım bu oyuncak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki Elc canım ;) böyle ilginç şeyler nerede olur başka :))))

      Sil
  2. Cok guzel olmus ama ellerınıze saglık.

    YanıtlaSil
  3. hepinize çok çok teşekkür ederiz. Biz de keyifle bakıyoruz her gün :))

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş gerçekten bizim için de güzel bir faaliyetmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Arada bizimde eğlenmeye hakkımız var :)))

      Sil