21 Ekim 2013 Pazartesi

Yumurta kabuklarını boyama

Epeydir bu çalışmayı yapmak için yumurta kabuğu biriktiriyordum :) Nette maalesef şu an anımsayamadığım bir blogta görüp beğenmiştim bu etkinliği.
 Ve tahmin ettiğim gibi kızım da çok sevdi :))


Yazıcımızın hala arızalı olması nedeniyle resimimiz hazırlamak için eski boyama kitaplarımızdan faydalandık. 

Tavuk resmimizi kesip defterimize yapıştırdım. Ve 3 tane de yumurta çizdim yuvaya :) 

Kızımla beraber kabukları yapıştırdık ve sulu boya ile boyadık bir güzel.

Çok güzel ve değişik bir çalışma oldu bizim için. Hem haftanın sayısı olan 3 ü de çalışmış olduk :) 


Eserimizi (!) dolabımıza asıp sergiledik elbet :)) 

 
 



10 yorum:

  1. Çok güzel, Degne biraz büyüsün ben de denerim bunu. Çöpçü anneyiz tam vallahi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Yasemin :) Eşime de bulaştı :) o da bundan etkinlik olur mu demeden hiç birşeyi atmaz oldu :))

      Sil
  2. Aynı gün kuzucuklara aynı etkinliği yaptırmışız : ) Bizde etkimliklerimizi etkinlik panosuna sığmayınca buzdolabına astık. Görünce çok mutlu oldum : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa gerçekten mi :)) Hemen inceliyorum sizin çalışmanızı da eminim çok güzel olmuştur :)

      Sil
  3. Cok guzel cok begendim bende nehire yumurta boyaticam yakin bir zamanda hatta bu is icin guaj boya aldim epey zaman once paskalya yumurtasi yapacagiz ben cok severim birazda bizim sevdigimiz seylerden de yapalim :) degil mi ama :) aferin ecenaz kuzummm harikasinnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bizimde canımız var değil mi ama yaw:)) Ve ben de bayatlayan yumurtaları boyama yapmak için saklıyorum biliyor musun :P sen deyince aklıma geldi... Hafta sonu değerlendirelim artık :)))

      Sil
  4. Bu nasıl güzel bir fikir böyle..yumurtaya bayılan ve boyama yapmayı sevmeyen kızım için bir şans olabilir kim bilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denediniz mi bAhArcım? Merak ettim Derin in tepkisini :))

      Sil
  5. Cok guzel olmus hemen bizde biriktirelim yumurta kabugu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biriktirin biriktirin minnoşum çok sevecektir eminim :))

      Sil