3 Ağustos 2013 Cumartesi

Sünger baskısı ile boyama

Sulu boyanın SULU kısmına bayılan kızımla şablonlu sünger baskısı denemek istedim.

Bizim için daha erken olsa da anne yönlendirmesi ile yapılabilecek bir etkinlik. 
Tabi ki önce gerekli güvenlik önlemleri alınarak evin temiz kalması sağlandı.

Boyama kitabından etkinliğimize uygun bir armut şablonu çıkardım. Şablonu bant ile defterimize sabitledim. Daha sonra sulu boya malzemelerimizi pamuk şekerime sundum.

Fırçada olduğu gibi defalarca süngerini suya sokmak istedi. 

Önce fırçası ile süngeri renklendirmeye çalıştı...




Daha sonra süngerin hacminden faydalanıp suya daldırıp oynamak istedi :) 



Uzun bir süre anne ile inatlaşıldı... Sen bilemiyorsun, ben başarıyorum diye havalar atıldı :))
Ama anne doğru yöntemi öğretti ve akıllıca bir çözüm bulup suyu göz önünden kaldırdı :))) 

Biraz destekle biraz özgürce boyama işimiz bitti çok şükür.


Zevkle üzerindeki şablon sökülüp bantları çıkarıldı Ecenaz hanım tarafından :))



Fotolama işini başarıyla sonuçlandırdım ama maalesef kendileri boyamadan hızını alamayan Ecenaz hanımın devam eden baskı aşkına kurban oldu... Ömrü kısa oldu şaheserimizin :P


4 yorum:

  1. çok güzel olmuş, sünger baskısı yapmayı düşünüyordum ama şablon fikrini sevdim. ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim.Şablon fikrini ben de netteki okul öncesi etkinlik sayfalarında gördüm çok beğendim. Sizlere de şimdiden kolay gelsin. sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. şablon fikrine bayıldım en kısa zamanda benimde blogumda göreceksin:))

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler canım:) bekliyorum merakla :))

    YanıtlaSil