17 Ağustos 2013 Cumartesi

Taşlarla şekil tamamlama

Ecenaz bayılıyor bu taşlara. İyi ki almışım dediğim düşük maaliyetli ama yüksek eğlenceli oyuncaklarımızdan :) Her gün defalarca kez doldur boşalt yapıyor, renk gruplandırması, çeşitli resim çalışmaları ve hatta evcilik oyununda yemek oluyor bu taşlar:)))

Anaç kızım benim, taş pişirir yine de doyurur bebelerini :))) 

Bu kez çizgi çalışması yapalım dedim. Ve bu sarmal desen ile dalgalı çizgilerimizi çizdim. 

Yine biraz küçük çalışmışım , taşlarımız biraz büyük geldi aralıklarımıza :( 
 


Şekilleri tamamlama da yapalım dedik. Acale ile çizimlerimizde, özellikle yıldız, sıkıntılar oldu elbet :) Ama haticeye değil neticeye bakalım biz boşverin :)) 
 


 Yine maalesef annenin matematiğinin zayıflığı kızımın etkinliğine olumsuz yansıdı :( Taşlarımız büyük olduğundan şekillerimizin oluşumu yine istediğimiz gibi olmadı.


Rakamlardan sonra harfleri de tanımaya giriş yapmak için isim çalışması yapalım dedim . Ama cadı kızım "Ben üçcen bapcam, kaye bapcam" deyip mızıklanınca bunu tamamlamakta bana kaldı :) Belki başka bir gün gönlü olurda kendi yapar :))) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder