16 Ocak 2014 Perşembe

Baskı ile Çöl Resmi, Jölede solucan avı ve daha fazlası

Ellerimizi boyamayı çok seviyoruz biz :) Onları her şeyin içine dahil etmeye bayılıyoruz :)

Çöl temasında da kızımın bu sevdasını göz ardı etmedim.

El baskısı ile deve , parmak baskısı ile yılan ve kaktüs yaptık. 

 


Tabi ki baskı faslı bu kadarla sınırlı kalmadı. Kızım serbestçe hevesini alana kadar devam etti boyamaya :)) 


Sonrasında yeni oyun geldi ortaya.
Bu oyunda bitkisel muzlu jölenin içine saklanan jelibon solucanları yakalamaktı amacımız. 
Jölemizin rengi sizi aldatmasın :) Babamız jölemizi hazırladı ve jelibonları erkenden attığı için karışıma sıcak suda erimiş bizim ilk parti solucanlar :) 

Rengi şeffaf olsa daha keyifli olabilirdi Ece için. Çünkü bu karışımda yerlerini bulması çok kolay olmadı :( 

Maşa yardımı ile karışımda aradı,  bazen yardım aldı :)
 Yakalama kısmı da çok kolay olmadı doğrusu. Bu da anneyi mutlu etti. Psikopatmıyım ne :P 
 





Jöle iyice sıvılaşana kadar oynadık. 
Kaslarımız, tahmin yeteneğimiz , sabrımız gelişti diye ümid ediyorum :)

Uykusu kaçan kuzu bu akşam etkinliğe doymadı...

Tangramdan deve ve yılanlar yaptı...
Çıktılar prekinders tan :) 



Nokta boyama yaptık :)

Ve biraz istemeyerekte olsa uykuya gittik. Bugünde böylece bittiii :)))

3 yorum:

  1. Çöl resmindeki deve ile yılan favorilerimden...

    YanıtlaSil
  2. el izi ile olan resimlere bayılıyorum,ne kadar çok seçenek var ve sizinkini de ilk defa gördüm çok hoş.bizim oğlan hala elini boyamayı sevmediğinden hevesim şimdilk kursağımda:)

    YanıtlaSil