4 Ocak 2014 Cumartesi

Hasta anne ile etkinlik :/

Hastalık yakamızı bırakmadı bu sene...
 Kuzumu iyileştireyim derken bu kez ben hasta oldum.

Neyse annelerin hasta olma lüksü yoktur diyerek yarım yamalak birşeyler yaptım kuzuma.

Önce bu tuhaf uğur böceğini yaptı anne.

 


Sonra bu çalışma sayfasını tamamladın nokta boyama ile.

 




Daha sonra ben uyurken sen babanla bu şekil eşleştirme etkinliğini yapmışsın kuzucum:) Sen mutlu ol diye yaptım annecim dedin ki işte bu dünyalara bedeldi...

 


Ve Meraklı Minik dergimizin bu güzel oyununu oynadık. Zar yardımı ile tabaklarımızı sağlıklı besinlerle doldurma yarışına girdik.
 



İlk önce sen doldurdun tabağını :)) 
 






2 yorum:

  1. Geçmiş olsun canım maalesef bu sene hastalık peşimizi bırakmayacak herhalde

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun canım gitmiyor bu yılki cidden...Çok güzel olmuş..Yumurta bende de örümcek olanı var :) Göndereyim sana..Babalarda zamanla bize ayak uyduruyorlar.Aferin bize doğru yoldayız..Dün bizim kide almış Derini soğuk sıcak oynuyorlardı..Mutfakta dokunulmadık bir şey kalmadı :D Birde şu boylar yok mu bir türlü elde edemediğim...:(

    YanıtlaSil