26 Ocak 2014 Pazar

Çuval yarışı

Ah bu çizgi filmler... Kimi zaman kurtarıcı kimi zaman baş belası... Arada ki ince çizgiyi çok iyi belirlemeli ve çocuklarımıza da öğretmeliyiz. Ama maalesef her zaman her şey teoride olduğu gibi kolay olmuyor. Eğer ki bizim ki gibi inatçı ve kendi kurallarını kendisi koyan ve maalesef ağlamak en büyük silahı olan bir çocuğunuz varsa üstüne gitmemenin en doğrusu olduğunu anlıyorsunuz bir süre sonra... Alakasız bu girişten sonra kızımın Trotro çizgi filminde gördüğü çuval yarışını evde yapmak istemesine gelelim. Anne bana çuval ver Trotro gibi yarış yapcam dedi. Henüz kelimeleri net ifade edemeyen ve harfleri tam çıkaramayan kuzumun bu isteğini anlamam biraz uzun sürdü :( 
Neyse durum anlaşılınca da bir yastık kılıfı getirdim kızıma çuval olarak. Ve bizim küçük cadı zıp zıp zıpladı tüm evde onunla :) 
Nasıl keyif aldığını anlatamam :)) Mutlaka denemelisiniz :)



Ha bir de size bir kitap önerisinde bulunayım : İyki varsın İş Bankası Kültür Yayınları diyorum yine . Yine bir çıkartma kitabı tavsiyesi bu : Vücudumuzu tanıyalım.
İçinde sadece uzuvlarımızı tanıtmayan yaptığımız eylemleri, giydiğimiz kıyafetleri vb. birçok konuyu işleyen eğlendirici olduğu kadar öğretici bir kitap. Baskı kalitesinden ve çıkartmaların bolluğundan hiç söz etmiyorum bile. 

 
 Serinin diğer kitaplarına da göz atmanızı tavsiye ediyorum :)))

4 yorum:

  1. kitap önerin çokiyi oldu çok teşekkür ederim Canım, Ecenaz kendi oyunlarını kendi belirliyor artık demekki ne güzel :)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel kendi oyununu belirlemesi bence de... kitap önerisi için bende teşekkür ederim şimal bayılıyor yapıştırmalı kitaplara daha dün geldi yapıştırmalı kitaplarımız ama ilk alınacak listesine ekledim canım sağol

    YanıtlaSil
  3. Kitabı mutlaka alacağım, teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  4. Aferin Ecenaz güzelliğime..Ya bir de yaratıcı değilim der durusun çuval yerine yastık kılıfı kimin aklına gelir ki..hemen deneyeceğim:D

    YanıtlaSil