7 Ocak 2014 Salı

Manav Oyunumuz ve Makarna İle Boyama

Dönem itibari ile artık canlandırma oyunlarına bayılır durumdayız. Güzel kızım içgüdüsel olsa gerek evcilik oyunlarına oldu bitti bayılıyorsun. Süslenmeye düşkünlüğün blog fotolarında ki ojeli parmaklarınla tescilli :))

Bu akşam da bir canlandırma oyunu oynadık ki bayıldın...

Kaç defa tekrarladık hatırlamıyorum.

Oyuncak ve gerçek sebze-meyvelerimizi dizdik tezgaha.
Sonra terazimizi ve poşetlerimizi aldık yanımıza.
Önlüğümüzü de takıp tabelayı astık duvara...Ta taaaa işte manavımız açıldı.





Çok ucuz bir manav :) Her ne alırsan 3 lira :) Minik kuzum takık bu sayıya :))





Baban meyve istedi meyve verdin, ben sebze istedim sebze verdin. Yeşil bir şeyler ver dedim renklerine göre poşetleyip verdin. 
Çok güzel bir oyun oldu bizim için :) 


Sonra bir de boyama etkinliği yaptık.

Bu kez spagettileri kullandık araç olarak. Makarnaları biraz haşladım. 





Ama dayanamadı makarnalar bize :)) 
Koptular tek tek. Biz de taneli olarak devam ettik boyama etkinliğimize.




Değişik boyama tekniklerini denemeyi çok seviyoruz. Bu makarna boyama da çok hoşumuza gitti doğrusu :)) 

Sizlere de tavsiye ederiz :))

3 yorum:

  1. makarnayı haşlayıp ta boyamayı ilk defa gördüm ne ilginç değişik bir deneyim:)canlandırma oyunları oynayacağımız günü iple çekiyorum ne güzel eğlenmiş Ecenaz:)

    YanıtlaSil
  2. ay ne güzel eğlenmiş ecenaz ... şimalde 2 sayısına takık :) canlandırma etkinliğine bayıldım süper olmuş

    YanıtlaSil
  3. üç olsun beş olsun bu manavdan herşey zevkle alınır:)ve boyama denince önünüzde saygıyla eğiliyorum efenim;)

    YanıtlaSil