3 Şubat 2014 Pazartesi

Koku eşleştirme , Çatal baskısı , Damlalık ile aktarma , Balık Kovalamaca

Dün ki tat eşleştirme girişiminden sonra bu kez koku eşleştirne denemesi yaptık :) 

Ve bu kez çok ama çok başarılıydık. 

Kahve, Tarçın ve Kimyon kokularını rahatlıkla eşleştirdi meleğim maşallah :) 
 Renklerden kopya çekmesin diye peçete arasına koydum baharatları. O an elimin altında pamuk yoktu. Olsa daha iyi olurdu görsellik açısından sanırım. 
Ama bu şekilde de baharatları sonradan kullanabildim :) 

 



 Günün ikinci çalışması çatal baskısı ile laleler yapmaktı. Bir pinterest keşfi olan bu çalışmaya kızım kendince yorumunu kattı :)




İşte kuzumun yorumu ile laleri :))

 


Bu boyanmış kabı da değerlendirip renkli suyumuzu elde ettik. Ve yine uzun zamandır aklımda olan bir aktarma çalışmasını yaptık. Damlalık edinme konusu benim için sıkıntıydı ama boşunaymış rum:)
Eczazı ablamıza sorduk ve bir değil iki tane damlalığımız oldu :) Tekrardan sanaldan da teşekkür ediyorum kendisine :)


Şu kaydırmaz sabunlukta ki kabarcıkları doldurmaya çalıştık. Damlalık kullanmak bebişim için çok ta kolay olmadı. Onu kullanmayı öğrenirken kabarcıklara denk getirme işini tutturamadı :) 
O da nazar boncuğumuz olsun :)
 

Konuşma becerilerini geliştirmede çene kaslarının kuvvetlenmesi için üfleme çalışması yapmanın çok önemli olduğunu duyduğum günden beri ara ara bu tarz etkinliklere daha sık yer vermeye karar verdim. Çünkü benim bal böceğininde harfleri tam çıkarmada sıkıntısı var. R ler T ler karışıyor bazen :) 

Gelelim etkinliğimize... Pintereste gördüğüm bir çalışmaydı yine. İyi ki var şu Pinterest valla...

Buradan çıktıyı alıp yapım aşamalarını görebilirsiniz. 

Bir ben bir kuzum üfledi balığımızı. Parkurumuz eğimli olduğundan çok kolay olmadı balığı yukarı çıkartmak :) 




Planın konusuna uygun olarak bol eğlenceli bir gün geçirdik kızımla :) Darısı diğer günlere...

4 yorum:

  1. süper olmuş hepsi ,bende bu gün koku şişesi hazırlayacağım ,vanilya ,kolonya düşünmüştüm tarçın da iyi fikir;)

    YanıtlaSil
  2. hepsi birbirinden güzel olmuş , balık üflemeye özellikle bayıldım deneyelim biz de ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Aman ben bayıldım bu etkinliklere balık olayına..laleleri listeye almıştım zaten...;)HEr postun dolu dolu okuyorum başladım okumaya :D

    YanıtlaSil