13 Şubat 2014 Perşembe

Sevgi Çemberi, Kalpten Hayvanlar ve Pastel Boyama


Tembel anneden etkinlik demeti geçmişe dönük :))

Öncelikle haftanın teması olan sevgililer gününe özel kızımın resimleri ile sevgi çemberi hazırladık :) Burada kesme kısımları bana ait Ecenaz is yapıştırma ve süsleme kısmında yardımcı oldu.

Resimler hakkında uzun uzun konuştuk ve 3 senenin ne kadar çabuk geçtiğini andık :) Rabbim bozmasın mutluluğumuzu... Daha nice uzun sağlıklı mutlu yıllarımız olsun meleğimle....


Erosun sevgi oklarının olduğu etkinlik sayfamız ile kalem kullanma becerilerimizi ve erken yazma becerilerimizi geliştirmeye çalıştık. Ama malesef bu konuda hala başarılı olamıyoruz :(
 




Sırada kalplerden sevimli hayvanlarımız vardı. Nette o kadar çok örneği var dı ki aklım gitti. Bizim için 2 tanesini seçtim. İlki sevimli bir tırtıldı.
 

 Pembe ve kırmızı renklerden kestiğim kalpleri küçük bir örüntü çalışması ile yapıştırdı kuzucuk kağıda.
Sonra ayaklarını çizelim dedim.



Ayak çizmekte kesmedi bizim kuzuyu. Resmi damga baskıları ve çeşitli çizimler ile süsledi :))
 

İkinci hayvanımız minik pisicikti :) 
Yönlendirme kısmında destek alsa da yapıştırma faslını zevkle kendisi yaptı kelebeğim. 
 



Sonra çizgiler yapalım dedim ve işte kuzumun elinden çizgili kedimiz :))

 


Son oyunumuz benim çocukluğumda çok sevdiğim bir boyama tekniğiydi. Kalp şablonumuzun etrafını renk renk pastel boyalar ile çerçeveledik.
 

Daha sonrasında minik kuşum parmakları ile dağıtmaya çalıştı.
 

Bu etkinlik bizim kızın sabır sınırlarını zorladığı için pek rağbet görmedi. 

Ve yine kendi hayal gücüyle kuzum çalışmasını süsledi :))

 

Sevgi dolu bir günü de böylece geride bıraktık :)))

1 yorum:

  1. Canımmm bahane ile bu hoş etkinlikleri gördüm.Yeni bir heyecan mimledim seni :)

    YanıtlaSil