14 Haziran 2013 Cuma

Bakliyatlardan kamyon :)

 
 
 
Geleceğin ev hanımını bu küçük yaşında bakliyatlarla tanıştırmak istedim :)))
Yemek yapamasada adlarını öğrensin diimi ama :)))
 
Bakliyat yapıştırma çalışması için pek hevesliydi kızım.. Oyun bapcaz dedi durdu ama gel gör ki uyku bastırınca huysuzluk tavan yaptı... Etkinliğede küstü... %70 ini annenin yaptığı bir etkinlik oldu...
 
 
 
Kamyon resmini netten boyama sayfalarından indirip çıktı aldım... Evde çubuk makarna olmaddığı için biz kasamızı midye makarnalardan yaptık... Çok başarılı bir şekilde yapışmadılar maalesef şekillerinden dolayı... Daha sonra pirinçten bulutlara geçiş yaptı kuzucum...

 
Bundan da sıkılıp mercimek ve pirinci dağıtma atağında bulundu.. Kucağına aldı !!!
 
Demek ki neymiş tüm malzemeler bir arada sunulmayacakmış !!! Zaten çok kısa olan dikkat süresi bu malzeme çokluğu ile tamamen ortadan kayboldu :(
Sonradan malzemeleri saklayıp sırasıyla vermeye çalıştım ama artık çok geçti tabi...

 
Zorlada olsa devam etti etkinliğe...Yapıştırıcılara karşı zaafı var çünkü :)))
 



Kaldırıyım sonra yapalım dedim ona da razı gelmedi...
Pirinçleri toplu olarak yapıştırma tekniği geliştirdi...
Öyle böyle derken bitirdik çalışmamızı ...
Ortaya çıkan eserimizde burada efendim... Ellerimize sağlık :)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder