9 Haziran 2013 Pazar

Köpük boya ile kozalak boyama

Bir boyama etkinliği girişimi daha yapmış bulunmaktayım..
Ama maalesef bizim kız yine havasında değildi...
Babamızın traş köpüğünü parmak boyalarımızla karıştırıp malzememizi hazırladık. Sulu boya fırçası ve kulak çöpünü kullanırız diye düşünmüştüm ben ama kızımın aklı daha önceden yaptığımız köpüklü boyama etkinliğinde kalmış olacak ki parmakları ile boyama yapmayı tercih etti :)))
Ve en sonda anneciö şöle yapalım diye benide yönlendirip etkinliği sonlandırdı :)) Canın sağolsun pamuk şekerim... Ben sana sadece alternatifler sunuyorum, beğenip yapmak ya da yapmamak sana kalmış... Sonuçta sen de bir bireysin ve artık seninde seçimlerin var... Onaylamasamda saygı duymam gerektiğini şimdiden öğrenmeye başladım gördüğün üzere... Annedir yüreği fazla dayanamaz diyerek bu duygusallığa giden yazımı sonlandırıyorum :)))
 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder