17 Haziran 2013 Pazartesi

Strafor yumurtalar

 Bitmek tükenmek bilmeyen 2 yaş sendromlarımızdan olsa gerek bu ara pek bir uyumsuz kızım...
İnatçılığı tavan yapmış durumda...
Takıntılarda devam... Mesela bu yapboz... Her gün en az 5 kere yapılıp bozuluyor...
Kendi başına yapabiliyor olduğu halde her seferinde inatla "annecim bu neyde" diye soruyor. Ben cevap vermeyince sinirlenip küsüyor... İşte bu fotoda o anlardan birine ait :)))
 
Bugün kırtasiyeye uğradım... Ve ne zamandır aklımda olan geometri tahtasını aldım... İlgisini çekmeyi beceremedim kızımın ..İlerleyen günlerde kullanılmak üzere kaldırdım....
 
 
Daha sonra tesadüfen bu sstrafor yumurtaları gördüm :)) Ve hemen aldım bişey yaparım ki ben bunla deyip :P
Kırtasiyeye asıl gitme amacım Eva süngeri almaktı...Aldım da :)) Ve ilgili etkinlikleri yakında paylaşacığım blogumda...
 
Gelelim yumurtalarımıza... Öyle sıkışık bir anımdaydım ki dedim gel boyama yap... Önüne tutuşturdum iki yumurta ve mavi parmak boyasını... Üstünü bile giydirip ortamı hazırlama gereği duymadım çünkü kaç gündür yaptığı gibi bu etkinliğede burun kıvırır sandım...
Ama benim küçük kelebeğim bayıldı kirlenmeye ve tabi kirletmeye :)))
 
Biraz parmak boya, biraz fırça boya derken sonuç ortada :))





Kirlenmek güzeldir Ecenaz 'la :))))






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder