13 Haziran 2013 Perşembe

Ondan bundan şundan...

Güne erken başlayanlardanız...
Annesi uyanmamak için direnirken kızı çoktan oyalanacak birşeyler buluyor...
 Sürükleye sürükleye beni oturma odasına götürüyor... Sütünü içip çizgi filmlerini izliyor... Ara ara gelip sataşıyor ve yarım saatin sonunda "anne bana mama yap" deyip benim zaafımı kullanıyor...Sonra istersen ayılma :)))
Ha yiyor mu hazırladığım kahvaltının hepsini, hayııırrr !!! Ama biliyor ki anne mama lafına dayanamaz :P Valla şimdiden parmağında oynatıyor bu kız beni :)))
 
Kahvaltı faslından  sonra azıcık sallandık... Daha doğrusu o sallandı ben ütü yaptım :))) Bir süre sonra sıkılıp ayıcığıyla yer değiştirdi :))
 
 
 
Sonra bu yeni favorisi olan kitabına baktı... Anneler ve yavruları kitabımızdaki eşleştirmeleri yapmaya çalıştı... Bu kitabımızla ilgili daha fazla bilgide paylaşalım : Bahçeşehir Yayınlarının Öğrenelim serisinden Anneler ve Yavruları kitabı... +5 yaş dediğine bakmayın bizimki severek oynuyor kendisiyle :))




Bir 5 dk sonra yine etkinlik değişti ve kule yapmına girişti bebeğim... 3 tur bunlarla oynadı... Anneside bir yandan ütü yaptı bir yandan sarıyı koycaktık - kırmızı nerede falan gibi renk tekrarı yaptı farecikle...



Bitti mi ? Tabi ki hayır!!! Şönil (tüylü çubuklar) ile oynuyoruz bu ara... Taç yapıyoruz , şekiller, çicekler, bileklikler falan... Dedim gözlükte yapıyım ama bizim "hamiy bapcam" diye tutturduğu için zorla poz verdi gözlükle ve anında fırlattı bir kenara...                                                                 









O hamurlarıyla özgürce oynarken anneciğide araya bir kaç parça bişiler sıkıştırmaya çalıştı :)))
Gülen / Ağlayan ifadelerimizi tekrarladık :P Yanlarında duran garip görünüşlü şey bebek :P Anne saç yap, anne emzik yap, anne pantolon yap diye yönlendirdi cadı kızım :))  

 
Bakıcıya gitmeden önceki saatlerimizi bu şekilde değerlendirdik bugün... Akşama birşeyler yapar mıyız derseniz hiiiiç belli olmaz bize :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder