17 Haziran 2013 Pazartesi

Meraklı minik maket çalışması

Duygu ve güzel kızı Balca  sayesinde bu güzel maketi gördük ve hemen dergiyi edindik... Kızım uyurken maketi hazırladım... Paketten çitlerimiz çıkmadı ama olsun.Dergide verilen meyve-sebze resimleri ile tamamladım boş kalan yerleri... Ve maket hazırdı, ama gelin görün ki Ecenaz'ın uyku düzeni sapıttığından uygulayamadık... Sabahta seminer için okula gidince öğlen dönüşe kaldı...
Öğlen koşa koşa geldik gösterdim maketi :)))



 
 
İlk buluşma ilk heyecan ve mutluluk :)) Hepsini tek tek inceledi... Hasat yaptı... Annecim sen dit ben oynicam dedi... Tamam dedim iki dk mutfağa yemeğe bakmaya gittim... Bir süre sonra o da geldi peşimden derken unuttum maketi...
 

 
Saatler sonra aklımıza geldi dedim hani maketin oynayalım ... Ama aldığım cevap beni şoke etti : çöpe attım :/ Nasıl yani, hangi ara , neyi attın ??? Bahçıvanlarımız ve el arabamız ortada yoktu... Babasıda çöpü boşalttığı için maketimiz çok kısa ömürlü oyunlarımız listesinde başa oturmaya aday oldu :((( Annesinde ki hevesin 10/1 i kızında olsa keşke :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder