18 Kasım 2013 Pazartesi

"Bu nesne hangi odadan ?" oyunu

Montessori ile ilgilenen bir çok annenin yaptığı ya da yapacak olduğu bir oyunu oynadık bu akşam...

Planımız dahilinde evin değişik odalarından nesneler topladım sepetimize.

Ecenaz tek tek inceledi ve bunların hangi odadan olduğunu söyledi.
 



Ecenin dikkatini ölçmek adına salonda vitrinde duran bir gemi biblosunu da aldım sepete ama bizim kuzu tahmin ettiğim gibi daha önce hiç dikkat etmemiş bu nesneye. Mutfaktan mı aldın bunu anne dedi. :/


İncelemesi bitince tek tek nesneleri yerlerine götürdü. Çok eğlendi tekrar yapalım dedi. Belki yarın :) 

Hazırlaması kolay ve bol eğlence vaad eden bir oyun oldu. Ve tabi küçük sandığınız çocuğunuzun aslında ne kadar büyüyüp her şeyi nasılda hafızaya kaydettiğini size gösterecek bir oyun oldu. 

Tavsiye edilir efem :)))

3 yorum:

  1. Cok guzel olmus nagihan birde temaya uygun evim sticer kitabi var tubitakti yanilmiyorsam bizde var birtane edinip onuda yapmanizi tavsiye edebilirim :) benim guzel evimdi adi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım biliyorum kitabı ama temaya yetişmeyecek diye sipariş etmedim şimdilik. Burada mağazalarda da bulamadım maaleesef :(( Teşekkür ederim önerin için ama işte küçük yerde yaşamanın dezavantajı

      Sil