6 Kasım 2013 Çarşamba

Yara bandından kelebekler


Hafızam beni yanıltmıyorsa daha önce http://etkinliklerimizvebiz.blogspot.comblogunda gördüğüm yara bandı ile insan figürleri yapma etkinliğini biz kendimize göre uyarladık. 
Haftanın sayısı 4 olduğu için 4 tane yara bandı ile kelebekler yaptık.

 Haftanın rengi kırmızı ile yüzlerini tamamladım kelebeklerin.

Kanatları nasıl çizeceğini gösterdim ve gerisini kızıma bıraktım.


 



Yara bantları iyi ki varlar :) Ayrı bir anlam kazandılar bizim için :))

6 yorum:

  1. Aaaa super fikir bravo ecenaz yarin kuzumlada deniyelim malum nehir resim.yapmayi.pek seviyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım benim beğenmenize sevindim :)

      Sil
  2. yara bantıyla resim yaptıran yaratıcı anneye ne denir... harika ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım maalesef başka bir yaratıcı annenin fikri bu :) ben de çok beğendim :)) Teşekkürler

      Sil