13 Kasım 2013 Çarşamba

Köpük eğlencesi

Biraz tehlikeli bir oyun oldu bu sefer ki... Hatta dedim eyvah etkinlik uğruna kızımdan olcam :P 

Akıllı bıdıkım pipeti üflemek yerine içine çekince ağzına deterjan tadı geldi...

Ah meraklı farem benim.. Ben demiştim dur kızım ben yapayım diye ama hayır anne ben abla oldum ben yapcam deyince işte korkuttun beni ufak çaplı...


Allahtan çabuk unuttun ve oyunumuza ben baloncuk yapıp sen keyfini sürerek devam ettik :)

Köpük oluşturmak için gliserinli bulaşık deterjanı ve su yeterli oldu. Bir de pipet... Ve uzun süren keyifli anlar...

Aman siz siz olun benim yaptığım hataya düşüp çocuğun eline pipeti vermeyin !!!

 


2 yorum:

  1. Bu benim de yapmak istediğim fakat Defne küçük diye ertelediğim oyunlardan, eminim çok eğlenmişinizdir :))

    YanıtlaSil