2 Kasım 2013 Cumartesi

Meraklı Minik Kasım Sayısı

Bu plansız ve yoğun günlerimizde imdadımıza yetişti dergilerimiz.

İlk olarak Meraklı Minik :) Bu ay sinema konusu işlenmiş.

Etkinlik olarak bir tane zar atıp gelen sayı kadar kendi filmine seyirci toplama oyunu var.

Oyun çok keyifli ama Ecenaz için erken :/ Sanırım algısı biraz daha yüksek olmalı...

 




Sonra kostüm eşleştirme kartları var ki bunlar tam bize göreydi. Eşleştirme sever kuzu bunları bir çırpıda yaptı ve ufaktan meslekler konusuna da giriş yapmış olduk :))

Hadi hayırlısı...

 



6 yorum:

  1. aferin ecenaza bizde başladık mesleklere çok sevdi şimalde bu kartları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kartlar tam zamanında geldi valla :) Sizin çalışmaları merakla bekliyorum :)

      Sil
  2. Sinema mı..hemen almalıyım...zaten eşimin başının etini yiyordum...İlgi alanlarımdan biri artık derin de tanışmalı..aman heyecanlandım şimdik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım kasımda vizyona girecek çizgi film var ya http://www.rggayas.com.tr/ Ayas biz ana kız ona gitmeyi düşünüyoruz. Sanırım iyi bir başlangıç olur :)

      Sil
  3. çok güzel... ben unutmuşum almayı sonra da bulamadım kalmamış:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa kötü olmuş ...taşınmanın cilvesi işte :/

      Sil