7 Kasım 2013 Perşembe

El ayak baskısı ile itfaiye mesleğine geçiş

Nette bir çok sitede gördüğüm bu çalışmayı biz de yaptık. İtfaiye mesleğini tanırken itfaiye erlerini el izimiz ile itfaiye arabasını da ayak izimiz ile yaptık. 


Kuzucuk bayılıyor zaten el ayak izi çıkartmaya :)) 
 Biraz daha anlamlandırdık bu kez.


 


Tam oryaya bir ev çizdim. Her yerinden alevler çıkan.....
Bebeğim küçük parmakları ile bu alevleri boyadı...

 


Sonra sıra geldi ayak izinden itfaiye arabamıza. Bir tanesini ben yaptım, diğerini kızım...

 


Sonra sıra geldi itfaiyeci amcalarımıza...Burada amcaları ben çizdim ve tabi hortumu da...

Kızımda alevleri söndüren sularımızı çizdi :))
 



Bu çalışmanın ardından boyama sevdalısı kızıma itfaiyeci amca boyama sayfasını verdim ve o da şahane (!) bir şekilde boyadı. 

Ellerine sağlık kuzucuğum... :)


 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder