23 Temmuz 2013 Salı

Geniş alanda eşleştirme çalışması-İngilizce

Yönlendirilmekten,sınırlandırılmaktan hiç hoşlanmayan kızım için şahane bir etkinlik bulduk :) 

Daha önce blogta paylaşmış olduğumuz İngilizce eşleştirme kartlarımızın tamamını kullandık bu etkinlikten.
Halının üzerine Türkçe olanları yerleştirdim, İngilizce olanlarda ortada dağınık bir şekilde durdu. Ecenaz ortadan eline bir kart aldı ve  örneğin "elma nerdesin?" diye diye o kartın eşini buldu. 

Ecenaz Türkçe , ben İngilizce seslendirdim şarkımızı :) "Apple where are you?" "Here is the apple." gibi. İşin içine şarkı türkü girince aklı gidiyor benim cadının :))) Odanın içinde koştura koştura eşleştirmelerimizi yaptık. 

Hem enerjimizi attık hem de eğlenerek öğrendik :) 


Daha önce Duygu arkadaşımdan öğrendiğim renklerle köşe kapmaca oyununu da oynamıştık ve Ecenaz bayılmıştı hop oraya hop buraya koşmaya :) Yeri gelmişken fotosu olmasada o oyunuda kısaca anlatayım : Halının köşelerine değişik renklerden yaptığımız lego kulelerimizi yerleştirdik. Kızımın elinden tuttum ilk önce oyunu kavrasın diye "Kırmızılara koşalım, sarılar nerede, mavileri kim görüyor?" diye kahkaha krizlerine gire gire oynadık :) Renkleri öğretmek ve tekrar etmek için şahane bir oyun, şiddetle tavsiye ederim :)))  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder