15 Temmuz 2013 Pazartesi

Lego Yapbozu- Örüntü çalışması

Bugünkü etkinliğimizi çok sevgili arkadaşım Ayten'in güzel kızı İnci ile uyguladığı etkinliklerden seçtim.
Aslında ne zamandır ara ara legolarla "benim yaptığımın aynısını yap" oynatmaya çalışıyorum cadı kızıma ama maalesef ilgisini çekmeyi başaramadım henüz... Bu oyunada ayılıp bayılmasada örüntü işine girmiş olduk... 
Memlekette olmamız sebebi ile sınırlı malzemelerle çalışıyoruz. Küçük bir yer burası, her aradığmızı bulamıyoruz. Onun için elimizdeki nesnelerle birşeyler yapmaya çalışıyoruz.
İşte bu etkinlikte hemen uygulanabilcek, anneler için zaman tasarrufu sağlayacak faydalı etkinliklerden. Geliştirmesi sizin yaratıcılığınıza kalmış ;) 
 Gelelim etkinliğimize.. Aytenciğimin hazırladığı gibi legolardan çeşitli şekiller oluşturdum ve Ecenaz'ın bu şekilleri legolar yardımı ile oluşturmasını istedim. 
Örüntü blokları ile çalışan bebeler için çok kolay bir oyun olabilir. Ama bizim gibi henüz örüntü bloklarına giriş yapmamışlar için ideal bir ısınma aktivitesi :))

Ayrıca bu etkinlik sayesinde renkler, uzun-kısa kavramları tekrar edildiği için maaliyetsiz ama çok faydalı etkinlikler listesindedir... İlgililere duyurulur... 





Ve son söz : İnci prensesin güzel annesine paylaşım için teşekkürler ;)

Güzel günler ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder