10 Temmuz 2013 Çarşamba

Şekillerle renk çalışması

Her çocuk gibi benim kızımda stickerlarla oynamaya bayılıyor. Bu etiketleri görünce bayıla bayıla aldım. Ve sonradan iki set almadığıma pişman oldum hatta.

Şekil çalışması yapmak istemeyince kızım renk sınıflandırması etkinliğine döndürdük işi. 
Anne yardımı ile çıkarılan etiketler yazı tahtasının üzerinde sınıflandırıldı.
                            
                         Arada dikkat dağıldığı ve anne ile inatlaşma yoluna gidildiği için yanlış renkler yanlış kümeye yapıştırılabildi :))

                Yapıştırma faslı bitince hadi dedim yapboz görevi görsün boş kalan tablomuz ve yazı tahtamızdan şekillerimizi söküp yerli yerine yerleştirelim. Küçük büyüklerde ufak karışıklıklar yaşasada hem şekil isimlerini tekrarlamak için hem de eğlenmek için güzel bir çalışma olduğu kanısındayım.
İlerleyen günlerde şekil sınıflandırma çalışması yapmayı planlıyorum aynı stickerlardan. 

Bakalım kısmet ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder