23 Temmuz 2013 Salı

Legolarla renk tombalası

Bu ara renklere ve sayılara takmış durumdayız. Bol bol tekrarla gizli öğrenmemizi gerçek öğrenmeye dönüştürme gayreti içindeyim...

Birçok sitede daha özenle hazırlanmış çeşitlerini bulabileceğiniz renk tombalasını ben yine tatil modu- anneanne evine göre uyarladım. 
Renkli legolarımızdan resim defterimize tombala kartı hazırladım 2 tane. Ecenaz'ın tepkisini kestiremediğim için sadece deneme amaçlı bir oyundu bu aslında... Eğer ki severse eve döndüğümüzde ponponlarla,evalarla falan daha sağlam ve eğlenceli versiyonlarını yaparım diye düşündüm.

Peki Ecenaz sevdimi ? 

Evet sevdi, birden fazla renk olunca aklı karıştı ama fena sayılmazdı ilk deneme için. 
 Elimizde tombala torbası yoktu o anda onun için legoların kutusundan ben gözümü kapatıp seçtim Ecenaz'a verdim başlangıçta. 
Ama sonra Ecenaz beni oyun dışı bırakıp kendi çekti kendi yerleştirdi :)))


 Haliyle bizim kutumuzda aynı renkten bir sürü vardı.Bizde çareyi onları üst üste dizip kule yapmakta bulduk :) 

Zevkli bir oyun :) Geliştirilecekler ve tekrarlanılacaklar arasında yerini aldı bizim listemizde :))) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder