30 Temmuz 2013 Salı

Patates baskısı- Sulu boya çalışmaları

Sulu boya ile olan sıkıntılı ilişkimizi düzeltme yolundayız sanırım :) 

Su kısmını çok seviyoruz o kesin :))) O fırça bir suya bir boyaya bir suya bir kağıda...

Yok inatçı keçi laftan anlamıyor ... İlla ki o suya sokulacak bol bol !!!

Ha bir de renk takıntımız var :) İlla kırmızı kullanılacak... 

 Aslında resim kağıdını Ecenaz kuşa teslim etmeden önce mum ile üzerine küçüklü-büyüklü şekiller çizdim. Ama yine görüntü istediğim gibi olmadı. Son resimde bu belirsizliği (!) sizde görebilirsiniz... 
 Sonrasında patates baskısı ile üçgen-kare-yuvarlak çalışması yapmak istedim. Yine model olmak adına ben gösterdim nasıl az su ile doğru şekilde baskı yapacağını. Baktık olmuyor sudan vazgeçemiyoruz sakladım kavga kıyamet suyumuzu. Az daha devam ettik ama yine dayanamadık suya hasretimize... Sonra evde elimize geçen kağıtlarla kırmızı sulu boya ile serbest çalışmaya devam ettik :))) 

Ah ah bu cadı ile çok işim var çoookkk :))) Bu 2 yaş sendromu ne fenaymış :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder