27 Temmuz 2013 Cumartesi

Hafıza oyunu-Memory game

Aslında uzun zamandır aklımda olan hafıza oyununu yine Nurturianın yaratıcı annelerinden Duygu'nun teşvikiyle yapmış bulunuyoruz :) http://duygubalca.blogspot.com/2013/07/renklerle-hafiza-oyunu.html Balca ile annesi renkler ile oynamış bu oyunu, biz de İngilizce eşleştirme kartlarımızı kullandık.

İlk etapta 4 kart sundum Ecenaz'a ve kendim oynadım, o izledi. Duygunun taktiği ile aaa aynısı olmadı deyip kapatıp yeniden denedim. Aynısını bulunca kendimi alkışladım :) 

Sonrasında Ece dahil oldu oyuna. Eşleştirme oyunlarında yaptığı gibi kartların aynılarını yan yana koymak istedi. Olsun dedim bu da bir şeydir. Eşleri bulma konusunda ise oldukça başarılıydı. Şükür hafızasının kuvveti bana çekmemiş :))) 

İlerleyen günlerde çeşitlendireceğimiz ve sık sık tekrarlayacağımız, çocukların zihinsel gelişmelerinde büyük faydası olan bir oyundu. Daha küçük yaş gruplarında da oynanabilir. Yaş sınırı olmayan etkinliklerden anlayacağınız :) 



  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder