29 Temmuz 2013 Pazartesi

Kız-Erkek ayrım çalışması

Pepee dergisi artık can çekişiyor :) Sanırım bu sayıdan yaptığımız son etkinlik :))) Duygularımız etkinliğini yaparken cinsiyetleri de tekrar edelim istedim. Aslında şimdiye kadar bu konuda hiç özel bir çalışma yapmamıştık ama Ecenaz abi-abla,anne-baba kavramlarını bildiği için kız-erkek ayrımı yapabiliyordu. Bu ayrımı yapabilmenin bir büyüme kriteri olduğunu yine Nurturia forumunun tatlı annelerinden Duygu'nun 2 yaş kontrolü ile ilgili pedagog ile görüşmesini aktardığı yazıdan öğrendim. Ve yeri gelmişken bu etkinliği uyguladık.

Etkinlik için dergimizden kız-erkek resimlerini kestim. Ve çizgi film karakterlerini de ekledim ki hayal gücü gelişsin. Küçük resimlerde biraz ayrım sıkıntısı oldu ama saçına bak uzun mu kısa mı diye ilerki yaşlarda pek te ayırdedici olmayacak bir fark söyledim :))) 

Asıl sıkıntıyı çok sevdiğimiz Pepee'nin cinsiyetini belirlemekte yaşadık :))) Şaşırdı kızım ... Bebee ne diyor Pepee ye abi , demek ki neymiş erkek :))) Bu şekilde bu sorunsalı da hallettik :))) 

Güzel bir çalışma oldu bizim için :))) Ve işte fotoğraflarımız ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder